Motif (Was: Re: [Q] Srovnani prodavanych CD)

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Pátek Říjen 18 11:32:26 CEST 1996

Jakub Jelinek <jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz> wrote:
> No, nic moc, abych pravdu rek', tak je mnoho hezcich veci (tj. jak na
> koukani, tak na programovani), treba Qt, gtk, Tcl/Tk, xview, aj., bohuzel na
> Motifu
> je zajimave, ze je to standart a tedy to mnoho programu pouziva. Free
> varianta LessTif je uz asi velmi dlouho v plenkach, tedy nepouzitelna, a tak
> nezbyva nez bud donutit autory, aby Motif nepouzivali (za vzor necht si
> vezmou treba GIMP), nebo holt platit nebo pouzivat staticky linkovane binary
> (coz neni idealni reseni - zabere to o dost vic pameti).

Motif ovsem neni TAK drahy. Licence Motif se da koupit uz od 90 USD, coz je
nejakych 2.500 Kc. To je cena, ktera se mi jevi primerena. Zustava faktem, ze
aplikaci psanych pod Motif bude cim dal vic, nebot sw. firmy nic jineho
nepouzivaji. IMHO stoji za to ho koupit, stejne tak, jako komercni X server.
BTW, nevite nekdo, zda Netscape planuje uvolnit dynamicky linkovanou verzi ?
Dost by to usetrilo na pameti.

Zdravi PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk na dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *