Czech Latex pod Slackware

Sauer David XSAUER na hwlab.felk.cvut.cz
Pátek Říjen 18 11:06:39 CEST 1996

> Date sent:      Fri, 18 Oct 1996 10:24:18 +0200 (MEST)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           Radek Svoboda <rsvo1382 na barbora.ms.mff.cuni.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        Czech Latex pod Slackware

> Ahoj!
>
>   jak nainstalovat cesky LaTeX? Mam LaTeX ze Slackware distribuce a
> pouziti baliku cesky/slovensky LaTeX z
> ftp://ftp.muni.cz/pub/UNIX/localization/linux/ (made by Jiri Zlatuska)
> nefunguje.
>
>             Diky za pomoc
>
>                                 Radek Svoboda
Nazdar,
 Pokud mas i vlastni program TeX ze Slackwaru, tak ti asi neporadim.
Nicmene jsem vyzkousel jednu fungujici cestu. Stahni si TeX a
ovaladace  Karla Berryho z ftp.muni.cz(myslim, skoro urcite je to na
 math.feld.cvut.cz/..../olsak/.../UNIX/ )
a preloz si ho ( jde to pomerne dobre, jen ve web2c.h na konci ma byt:
 extern <neco> alloca( size_t ) -- to "size_t" tam chybi.
Pokud si stahnes i ovladace Karla Berryho (doporucuji), pak v xdvi je
take takova podobna chyba (ty ovladace jsou dvipsk, xdvik, dviljk).
Ceska distribuce plainTeXu a LaTeXu je tamtez, u ni je male "readme",
kde jse vse p. Olsakem popsano. Pokud jsem neco  zamlzil, pak viz.
prislusne readme. Co se tyce NTeXu ze slackwaru, tak ten jsem take
nerozchodil. Mnoho uspechu a trpelivosti.
                                    David Sauer
                                    xsauer na hwlab.felk.cvut.cz