Winhelp

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 18 11:27:45 CEST 1996

On Fri, 18 Oct 1996, Sauer David wrote:

> Zdravim vsechny,
>     nevite nekdo o nejake utilite pro X na prohlizeni souboru .hlp
> M$ windows ?.
>                                         Dekuji
>                                             David Sauer
>                                             xsauer na hwlab.felk.cvut.cz

Presne o same shanim uz delsi dobu take. Sehnal jsem totoz htmlib coz je
.hlp soubor pro Windoze s docela dobrym popisem HTML - zajemci ho najdou
na ftp://ftp.kolej.mff.cuni.cz/incoming/htmlib/*.
Pokud teda nekdo o prohlizeci .html pro Xka vite byl bych take vdecny.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>