X-Windows a vic nez 256 barev ???

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Pátek Říjen 18 14:20:44 CEST 1996

:
: Jak se da nastavit vetsi hloubka barev (alespon na 16bit - High Color)
: pro X-Windows...Jedu na standartni instalaci Slackware3.0, video karta
: je Cirrus Logic CL-GD5428....
:
	GD-5428 vyzaduje Option "linear" pro beh v 16bpp.
A Option "linear" zase zpusobi, ze se framebuffer karty namapuje
na 14MB. Takze pokud mate vic jak 14MB pameti, nezbude vam
nez pouzit noze, pajecky a kusu dratu k predratovani GD-5428
na jinou adresu (ja jsem to udelal na 38MB). Ale GD-5428
je v 16bpp dost pomala, ma myslim maximalni hodiny 45MHz (v 8bpp je to 85
nebo 90 MHz).

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas na muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]