Motif (Was: Re: [Q] Srovnani prodavanych CD)

Ales Pour root na hnipak.sh.cvut.cz
Sobota Říjen 19 18:18:46 CEST 1996

On 18 Oct 1996, Petr Snajdr wrote:

> Ja bych rek,ze Motif objektovy je.Proc myslite,ze ne ?

No uvnitr asi jiste je, ale ven na me nekouka zadnej objekt ale ukazatel
na nejakou silenou strukturu ktera se sebou neumi nic delat - mel sem
totiz na mysli (a napsal jsem to) objektovy *API*...

> Chybi vam to C++ ? 8-)))),ale objektove se da prece psat i C nebo ne ?

?? No mozna s velkym usilim clovek v C napodobi C++, ale proc se snazit
dohnat letadlo pujcenym autem kdyz mi vlastni letadlo stoji na dvorku? :)

>  s pozdravem
>    Petr Snajdr

	Ahoj,
  	  Ales