X-Windows a vic nez 256 barev ???

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Neděle Říjen 20 14:00:25 CEST 1996

Hynek Med napsal:
:
: > 	GD-5428 vyzaduje Option "linear" pro beh v 16bpp.
: > A Option "linear" zase zpusobi, ze se framebuffer karty namapuje
: > na 14MB. Takze pokud mate vic jak 14MB pameti, nezbude vam
: > nez pouzit noze, pajecky a kusu dratu k predratovani GD-5428
: > na jinou adresu (ja jsem to udelal na 38MB). Ale GD-5428
: > je v 16bpp dost pomala, ma myslim maximalni hodiny 45MHz (v 8bpp je to 85
: > nebo 90 MHz).
:
: Mimochodem, muzes nam popsat to predratovani?
:
	Uz jsem o tom myslim v teto konferenci (jeste v jeji
Olomoucke inkarnaci :-) mluvil. V podstate stacilo najit
adresove draty A23 a A25, proskrabnout je nozem a pomoci dvou
dratku je prekrizit.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[       This message was sent from my home machine running Linux.     ]]