Repost: Emulace

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Neděle Říjen 20 14:03:29 CEST 1996

	Nasledujici zprava neprosla listserverem, takze ji posilam
znovu rucne; pokud se pletu a uz tady tato zprava byla, tak se
omlouvam.

-Yenya, spravce konference linux na muni.cz

: > :  mohl by mi nekdo rici jestli mohu nejaky zpusobem spustit pod emulaci
: > : netscape proxy server ktery je pod nasledujici systemy ??
: > : 	- HP-UX9.0.3, Solaris2.3, aix3.2,irix5.2,osf3.2 .
: > : existuje nejaka emulace alejspon jednoho z techto systemu ??
: >
: > 	Pokud vim, pracuje se na emulaci Solarisu (i kdyz nevim, jestli 2.3)
: > pod SparcLinuxem, a osf3.2/AXP je castecne mozne emulovat na Linux/AXP.
: > Ale kvalite emulace iBCS se to jeste zdaleka nevyrovna.
: >
:
: Jestli Netscape proxy existuje i pro Solaris x86, byla by to nejschudnejsi
: cesta - ELF jako ELF, jen by mohl byt problem s odkazy na
: solaris-specificke knihovny a funkce. Onehda jsem chtel rozbehnout na
: Linuxu jednu .so knihovnu pro intelovsky Solaris a nepochodil jsem.
:
: Ale pry se takhle da pod Linuxem provozovat sunovsky Java Workshop pro
: Solaris/x86.
:
: #-# Marek Kubita -#- Corpus s.r.o. #-# Praha 10, Sluzeb 4
: -#- tel. 42-2-771990, 701719, 701748 #-# fax 704814 -#-#-

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[       This message was sent from my home machine running Linux.     ]]