tunneling

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 21 12:38:13 CEST 1996

On Mon, 21 Oct 1996, Marek Polak wrote:

> Zdravim vsetkych,
>
>   mate niekto skusenosti s IP tunneligom? Potrebujem vytvorit kryptovany tunel
> medzi dvoma IP adresami na inete.
>

> 						Vdaka
>
> 						  Marek

S tunelingem zkusenosti nemam - ale co kdybyste misto toho zkusil
pouzivat ssh? Melo by se to dat pouzivat na kryptovani libovolneho TCp
spojeni. Ja osobne jsem vyzkousel telnet a bezi to bez problemu.
Najdete to treba na

ftp://ftp.kolej.mff.cuni.cz/pub/linux/net/ssh/ssh-1.2.16.tar.gz

Da se to pouzivat na spouste UNIXu, je pry snad i telnet pro Windows 95 a NT.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>