Winhelp

Leos Literak literakl na alpha.inf.upol.cz
Pondělí Říjen 21 14:12:45 CEST 1996

On Fri, 18 Oct 1996, Tom Vrana wrote:

> [...]

 Cau,
mozna ti pomuzu. V novejsich verzich Wine je program hlp2sgml (nebo tak
nejak), ktery prelozi hlp soubor do sgml. Podobne je tam vlastne i program
winhelp.
BTW Nepodarilo se nekomu zkompilovat prave winhelp nebo progman z winu?
Mam wine9609??, vytvoril jsem si libwine.so.1.0, nezapomnel na ldconfig.
Pri linkovani jsem dostal celkem pochopitelnou chybu
undefine reference to main in crt1.o (nebo tak nejak).
Pokud mi muze nekdo pomoci, budu mu dost vdecny.

	Winston