Nastaveni monitoru s videokartou S3 trio 64

Vladimir Michl MICHLV na infnw.inf.upol.cz
Pondělí Říjen 21 16:26:12 CEST 1996

> V XF86Config je v tech radcich o modech vzdy uveden rozmer a umisteni obrazu.
> Jde to menit po nejakem poctu podle nastaveni hloubky (8, 16). Jednou jsem
> si s tim hral a funguvalo to v pohode.

  Popis toho je nekde ve skolickach. Odkaz na ne, je na

    http://www.inf.upol.cz/~michlv/addressbook.shtml#linux

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl na upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *