System.map

Marek Pecka pec na s212a730.nri.cz
Úterý Říjen 22 08:49:23 CEST 1996

In article <Pine.BSF.3.91.961021214344.3876A-100000 na mail.kolej.mff.cuni.cz>, bitto na kolej.mff.cuni.cz (Leos Bitto) says:

>Jo to ja nevim. Asi bude muset poradit nekdo kdo dosemu 2.0 zkousel
>prelozit. Anebo se kouknout do dokumentace :-).

Zkousel jsem to (mimochodem, uspesne a mohu doporucit - je to lepsi nez DOS od M$)
a pokud se dobre pamatuji, tak to potrebovalo System.map v /usr/src/linux, tedy tam,
co je.

Pozor! Pokud zkompilujete jadro, prekopirujete ho do jineho adresare a udelate
- make clean - (obvykly postup pro uvolneni disku od vsech *.o a jinych meziproduktu
kompilace), soubor System.map zmizi take a dosemu se pak odmitne zkompilovat.
Je treba bud zrusit nepotrebne soubory rucne, nebo upravit clean:: v Makefilech,
nebo System.map nekam docasne schovat a pak nakopirovat zpatky.
                                                                   Marek Pecka