xCPU

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 22 10:16:27 CEST 1996

> A intel ? U Intelu jsem nedrive slysel o 32  a pozdej jen o 16.
> Jak je to s podporou 486 SMP ?
>
> Co je to AP1000+  Multicomputer ? Nevim   proc mam tento projekt spojen
> se SPARC Linuxem.
> Pry "full" konfigurace muze obsahova neco pres 1000 CPU ? Jak tedy
> souvisi se Sparc Linuxem ?
To je podle vseho nejaky Fujitsu experiment, obsahujici mnoho SuperSPARCu.
Na rozdil od sun4c/4m/4d atd. architektur napriklad nema PROM, etc. Cast
zdrojaku SparcLinuxu je sdilena s AP1000, ale cast se ve zdrojacich ocividne
nenachazi... Pry existuje AP3000 zalozene na UltraSparcich, ktere by mel
take podobnym zpusobem podporovat UltraLinux.

	Jakub

| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |