Jeste o Motifu

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Středa Říjen 23 08:06:06 CEST 1996

Pavel Kankovsky wrote:

> Jestli jsem dobre pochopil nektere komentare, tak to autori Linuxoveho
> StarOffice ponekud prehnali s dynamickym linkovanim. Jednak jsou ty jejich
> .so strasnym zpusobem provazane, takze se jich natahuje moc (coz by zas az
> tak nevadilo, pokud ma clovek dost velky swapspace), jednak musi ld.so
> resit mnoho referenci, co je trochu nad sily stavajici (nebo jeste nedavno--------^^^^^

Nevim, jestli 30 000 je moc nebo malo ;-)
Ale nekdo k tomu napsal patch pro zrychleni

> stavajici) implementace a velmi to prodluzuje dobu potrebnou k nastartovani
> aplikace. Za normalniho provozu mi to take pripadalo dost pomale, ale
> jeste celkem snesitelne (ovsem to muze byt jen muj osobni nazor).

Svyho casu prodaval Cheap*bytes binarky Motifu 1.2 asi za 39 US$.

Ted je v nabidce nemaji, ale lze ocekavat, ze snad budou mit za obdobnou
cenu Motif 2.x.

Mimochodem, u Cheap*bytes jsem si objednal CD Slackwaru 3.1 za 99. centu
a opravdu mi to do dvou tydnu prislo postou. Postovny ovsem stalo 5 US$ :-).

                         pk