Q: Chodi vam XF pro Tk 4.0

Kybic Jan student 5_96_97 k335 xkybic na sun.felk.cvut.cz
Středa Říjen 23 09:14:39 CEST 1996

Dobre rano preji,
		 ve snaze ulehcit si psani Tcl/Tk aplikaci jsem si stahnul
xf (verzi 2.3), coz by podle dokumentace mel byt docela slusny visualni
interface builder. Bohuzel jsem zjistil, ze s mym Tk verze 4.0 to nechodi.
Zkousel jsem zatim prepsat takove jasne veci, jako tkVersion -> tk_version,
ale porad si to stezuje. Nez do toho investuji vice casu, chtel jsem se
zeptat, zda jste uz nekdo nahodou XF s touto verzi Tk nerozchodil, nebo
nekde nenasel. Diky
			Honza

Jan Kybic <xkybic na cs.felk.cvut.cz>
http://cs.felk.cvut.cz/~xkybic/       tel. 42-2-301 88 26