xferlog?

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Středa Říjen 23 09:19:44 CEST 1996

V RedHatu 4.0 se mi nedari presvedcit ftpd aby mi pro skutecne uzivatele
zaznamenaval prenosy do souboru xferlog. V /etc/ftpaccess mam radek

log transfers anonymous,real inbound,outbound

a presto to nejde. Pro anonymy mi to tam zapisuje. I kdyz ten radek
omezim na tuto verzi:

log transfers   real    inbound,outbound

tak to taky nefunguje. Jedna se o nejakou RedHatovskou chybu nebo neco
delam spatne?

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>