Sound Galaxy PRO 16 II

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Středa Říjen 23 10:37:32 CEST 1996

On Mon, 21 Oct 1996, Petr Snajdr wrote:

> Urcite ji tam ma.
Kdyz ji ale Linux nedetekoval, tak asi chodit nebude :-(
Nemusi se nahodou inicializovat nejakym programem v DOSu pro
kompatibilitu s SB ?
Neni treba kompatibilni s Microsoft Sound Systemem (snad se to tam
menuje).

> No jo,ale co kdyz je tam ZIP ?
No tak to teda nevim. Zkusit to muzes.
Co takhle prestavit tu tiskarnu se ZIPem na irq 5 ? A tu zvukovku dat na
tu irq 7.

> --
>   S pozdravem
>      Petr Snajdr

  Martin Kormunda                       | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                        | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA              |
Applied Sciences                        |
Mathematical and Physical  Engineering  |