IPEX & zmena casu

Milan Zamazal pdm na foresta.cz
Čtvrtek Říjen 24 13:38:31 CEST 1996

    PN: 2. Ted se bude v nedeli menit cas; predpokladejme, ze mam na
    PN: systemu LINUX i Win95. Spustim tedy LINUX, ten zjisti, ze ma
    PN: zmenit cas, a posle mi systemovy cas o hodinu nazpet. Pak se

No, jeste pri posledni zmene casu mi to fungovalo tak jak vzdy
predtim: Je-li v CMOS svetovy cas, tak je to jasne.  Pokud je v CMOS
lokalni cas, tak: a) pokud v dobe zmeny casu Linux bezi, posune se
systemovy cas, nezmeni se vsak cas v CMOS; b) v opacnem pripade Linux
nic neposouva a je potreba cas posunout rucne.

Ve vsech pripadech tedy Linux cas v CMOS *nemeni*.  Zmenilo se snad neco
na tom?

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic