passwd

Zdenek Mazanec bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 24 19:05:45 CEST 1996

Vazeni linuxaci,
 mam dalsi problem (pravdepodobne trivialni ...)
Nainstaloval jsem RH 4.0, do nej shadow rpms. Pak jsem se dozvedel, ze to neni treba, ale nechal jsme to tak, vsechno fungovalo.
.. az do doby, kde jsem updatoval system z adresare updates na sunsite (sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Distri.../redhat-4.0/updates nebo tak nejak)
zpusobem rpm -Uvh <package>
zmizelo mi tim par veci .. trebas mount, swapon a tak podobne.
Tak jsem "updatoval" system podruhe - pomoci instalacnich disket a ftp cimz se pravdepobne "updatovala" i shadow suite. No nic, pak na prvni pohled funguvalo temer vse.. prvni chyba, kterou jsem objevil je u passwd ...
vypise se hlaska :
passwd : Authentication token manipulation error.
tot vse.
Otazka zni : proc a co s tim ?

pwunconv a pwconv jsem uz zkousel .. ale bud blbe nebo je to necim jjinym
Nicmene shadow password funguji, jen se hesla nedaji menit ... coz zamrzi
Omlouvam se za delku prizpevku   bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz