Komunikace pres seriovy port....

Tom Vrana tom na sorry.vse.cz
Pátek Říjen 25 09:50:49 CEST 1996

On Fri, 25 Oct 1996, Michal Koc~er wrote:

> Dobry den!
>
> Mohl by zde prosim nekdo napsat, jakym zpusobem spojit dva pocitace
> po seriove lince, pro Linux<->Linux a Linux<->DOS spojeni.

Jako docela obstojna alternativa se mi jevi pouzit SLIP (resp. CSLIP). Pro
DOS existuje program SLIPPER, resp CSLIPPER, ktery umozni beh TCP/IP pres
seriovou linku... Pak staci mit v kernelu zkompilovany SLIP a pouzit
slattach na prislusne zarizeni (/dev/cuaX). Na DOSu pustit CSLIPPER a pri
trose stesti to muze jet az na 115200 bd. Ja takhle k Linuxu pripojujo
netebooka...
						Tom
P.S.
Pokud by se ti nextelo CSLIPPER hledat, tak ho mam. (vecer muze byt na
sorry)

Tom 'Ranger' Vrana					       tom na sorry.vse.cz
----------------- Assistant Network Supervisor at Prague University of Economix