Smart UPS

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Pátek Říjen 25 11:42:49 CEST 1996

Ivan Simonik writes:

> Zdravim vsechny,

> mam tu Smart UPS od APC. Chtel bych pouzit k monitorovani stavu
> a pripadneho shutdownu powerd, ale na zadni strane UPS je sice
> konektor, ale v dokumentaci je oznacen pouze jako "computer interface".
> Predstavit si pod tim muzu cokoliv. Provozujete to nekdo nebo
> mate alespon informace co je kde zapojeno? Nebo je jedinou
> moznosti zakoupit od APC nejakou bizuterii?

Treba si precitat UPS-Howto, tam je info o roznych druhoch UPS aj o
pripajacich kabloch. Inak o pripojeni APC som tu pisal asi pred mesiacom,
v archive to bude.

				pk
--
kundrat na hron.fei.tuke.sk            kundrat na napri.sk          kundrat na pobox.com
Peter KUNDRAT       http://hron.fei.tuke.sk/~pk/eeagle.html       eeagle on irc