RPM v Slackware

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Pátek Říjen 25 13:46:05 CEST 1996

On Fri, 25 Oct 1996, Leos Bitto wrote:

> Dal jsem to do ftp://ftp.kolej.mff.cuni.cz/pub/linux/utils/rpm.

Diky, uz si ji tam stahuju.

O dalsich problemech pripadne o uspechu budu informavat.

  Martin Kormunda                       | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                        | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA              |
Applied Sciences                        |
Mathematical and Physical  Engineering  |