Video karta RAGE

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Pátek Říjen 25 21:48:48 CEST 1996

> Ahoj Jaromire,
> v newsech jsem si vsimnul Vasi zpravy o video karte RAGE. Jsou k ni
> dostupne nejake dalsi informace? Jaka je cena resp. kde by se to dalo
> sehnat? Jak je to s tim "vystupem na televizi"?
>
> Pokud o teto karte vite neco blizsiho, dejte mi, prosim, vedet na
> nize uvedenou adresu.

RAGE je chip, jako VIRGE. ATI, na rozdil od jinych (rekl bych, ze
konkurence zaspala) uz vyrabi RAGE II.

Bohuzel, jsem nezjstil (na prvni muj mail do ati bylo odpovezeno, ale
na druhy ne) jestli RAGE chipy podporuji HW OpenGL (VIRGE pry ano.)
Pokud nekdo o tom vi, tak bych prosil o zpravu - Dik predem.

Byl jsem mile prekvapen, ze novejsi karty od ATI maji "zabudovany"
video out a jedinou kartou dostanete video in+tv tuner s teletextem,
ktera nezatezuje ISA bus. U Diamondu zato potrebujete tri karty, ... .

Klasicke "zaspani" - konkurence. Vzdy jsem "byl s" Diamondem, ale v
posledni dobe se asi preorientuji na ATI. Diamond take v posledni
dobe "nedodrzuje" sve sliby.

Bohudik ATI uz vyrabi RAGE II, coz je nasledovnik RAGE.

Pokud by ste mel zajem o blizsi info, je podle mne zbytecne to tady
psat, tak jej naleznete na http://www.atitech.ca/.

Zatim,

P.S. Jeste RAGE na rozdil od VIRGE je podporovan XFree86.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz