e2fs

Peter Popovec popovec na oko.fei.tuke.sk
Sobota Říjen 26 00:36:46 CEST 1996

Dobry den!

Na mojom disku zacina linuxacka particia od 1021 cylindru. Konci na 1600
cyl. Od jej konca (1601 cyl) po koniec disku ostava asi 40 volnych
cylindrov.  Potrebujem presunut linuxacku particiu prave o tych 40 cylindrov
smerom ku koncu disku. (teda aby zacinala na 1061 cylindry). Predstava je
asi nasledovna:
a) bootnem dos a pomocov kratkeho programceku presuniem particiu e2fs
   na pozadovane miesto
b) diskeditorom  zmenim particku tabulku tak aby spravne ukazovala na
   linux. particiu.

Otazka je, ci e2fs nema v sebe niekde ulozene cisla cylindrov ktore
obsadzuje. To by narusilo celu operaciu. A nevie niekto ako najjednoduchsie
presunut pod dosom particiu ? (pripadne linuxom, nie je to root particia)
Pripadne existuje nejaky program ktory zmeni dlzku e2fs particie bez straty
dat?

	S pozdravom
			Peter Popovec
--
| POPOVEC Peter	      e-mail:popovec na oko.fei.tuke.sk   |