Problem s WinNT 4.0

Ondrej Palkovsky ondra na bbs.bajt.cz
Sobota Říjen 26 14:38:47 CEST 1996

Lubor Dedina wrote:

> Nazdar vsichni,
>
> mam problem s instalaci WinNT 4.0. Je mozne, ze tuto zpravu dostanete
> dvakrat (moje chyba, pokud ano, omlouvam se ...).

> Jsem uprostred instalace WinNT 4.0 na /dev/hda2. Pote, co jsem tuto
> partition vytvoril v Linuxu (protoze pokrocily system WinNT mi to
> neumoznil !! :-)), WinNT ji naformatovaly a prenesly na ni soubory z
> CD-ROM. Nasledoval restart pocitace a tim to skoncilo. LILO neni
> schopen WinNT spustit. Muj /etc/lilo.conf:
> Pokud neni, pak: BOOT: Couldn't find NTLDR.
>
> Nevite, mam tam nekde chybu? Nebo se NT bootuji pomoci LILO jinak? Je
> [...]

Pokud vim, tak pokrocily system (hehe) se instaluje na FATku a po prvnim
spusteni si to prekonvertuje na NTFS(no, ten NTFS asi nebude nic moc,
kdyz to jde tak snadno zkonvertit). Ja bootoju NTecka pres DOSovou
partition - udelej si tam nejakou malou DOSackou partition(co nejmensi)
a NTecka si na ni hodej ten svuj NT loader - potom muzes bud bootovat z
LILA tim, ze mu das aby bootoval z one DOS partition, nebo presmerovat
vystup z LILA do souboru na ty DOSacky partition(v lilo.conf -
boot=/dos/linux.sct) a pridat do boot.ini radku
C:\LINUX.SCT = "Linux". Me to takhle funguje velmi dobre.

Bye... Ondrej Palkovsky

.signature file is in construction