Hudebni CD

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Neděle Říjen 27 12:27:29 CET 1996

On Sun, 27 Oct 1996, Martin Svoboda wrote:

> Nevite nekdo jak si prehrat (cim) hudebni CD pod linuxem? Mam RedHat 4.
> A kdyz budu mit prehravac, tak jak takove CD namountovat?
>
> 	Na odpovedi se tesi
> 				Martin

Prehravacu existuje spousta. Asi nejhezci je Workman - ten je ale pro
Xwindows. Napada me kacirske prorovnani k Windowsimu cdplayeru - umi
priblizne to same (samozrejme lip :-)). V RedHatu 4.0 je.

Pro textovy mod mam take nejake prehravace, problem je ze uz si
nepamatuji ktere jsou original z RedHatu a ktere jsem si zkompiloval sam.
Pokud chcete zkusit co mate nainstalovane pro CDcko vy, zkuste prikaz
"locate cd". To vypise vsechny soubory na disku, ve jejich nazvu je cd.
Asi jich bude hodne, ale snad to nebude tak hrozne.

A co se tyce namounovani, to jsem nepochopil. Jak by se takove
namountovane hudebni CDcko melo tvarit? Co by melo delat?

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>