problem s knihovnou

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Pondělí Říjen 28 22:18:36 CET 1996

Pokud se nemylim, tak pred casem byla chyba v distribuci (uz neni)
Slackware 3.1. Jde o to, musi byt jak link ...5.3.12 -> ...5.3, tak
...5.3 na ...5. Toto vse.

Kdyz ji najde, tak tam je.

> To nevim. Mozne je oboji. Vlastnorucne prelozene jadro je nejlepsi.

> Mne to beha OK. Takze je asi chyba ve Vasi konfiguraci.

Je dobre zjistit jaky patchlevel mate nainstalovany. Jinak celkove
Slack 3.1 funguje ok. Jde o to, ze se tam "vychytavaji" "drobnustky"
jako ta predesla.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz