EXT2 non-contiguous, co s tim?

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 29 07:36:19 CET 1996

> Mozna mam divne nazory,ale neprijde Vam defragmentace HDD pod
> mulktitaskovym Os trochu schizofreni
> zalezitost ? Je pekne,ze jeden soubor neni rozhazen po celem disku,ale
> pokud k nemu pristupuje soucasne vic
> tasku ( tj. k tomu HDD ) - asi je to celkem jedno,ne ? ( i kdyz
> uznavam,ze to neni tak jednoznacne,ale prece jenom )
>
> --
>   S pozdravem
>      Petr Snajdr

Jenom takova mala poznamka.

Myslim, ze nejjednodussi a NEJRYCHLEJSI defragmentace je ta,

pri ktere vezmu PRAZDNY hardisk ( kazdy bezne disponuje, ze ?) a

pouhym prekopirovanim (vlastne presunutim) z prvniho na druhy a zpatky

dostanu nefragmentovane soubory. Samozrejme je nutno presouvat po souborech

a ne po clusterech :-).
--
				S pozdravem

						 Michal Polak
Kontakt:
	addr:   Pavlovska 33, 623 00, BRNO, Czech Republic
	tel: 	05/ 38 27 14
	e-mail: mpolak na fi.muni.cz
	web:	http://www.fi.muni.cz/~mpolak

Kazdy by mel mit nejake presvedceni. Ja osobne jsem presvedcen,
ze si dam jeste panaka.