Netscape a zvuky

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 29 11:46:23 CET 1996

Nevite nekdo jak nastavit Netscape aby mi to na strankach, na kterych ma
hrat hudba, skutecne hralo? Samozrejme mam funkcni zvukovou kartu.

Zkousel jsem nastavit v Options / General Preferences / Helpers nove
pravidlo takto:

Type: audio/midi
Suffix: mid (snad to ma byt pripona pro kterou by se to melo pouzit kdyby
to nemelo uvedeny zadny typ)
Handle by:
Application: /usr/local/bin/mp %s (za %s se ma dosadit jmeno stazeneho
file; cesta je spravna, ze shellu mi to tak hraje)

No a porad mi to po vlezeni na stranku ktera by mel hrat pise:
A plugin for the mime type audio/midi was not found.
Je to ta sama chyba jako dostanu pokud tam vyse uvedene vubec nevyplnim.

Tak co s tim?

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>