TGUI 9440 AGi

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Úterý Říjen 29 13:56:06 CET 1996

> Nemohl by se mi ozvat nekdo, kdo ma PCI kartu SST-9440 s chipem
> Trident TGUI 9440 AGi a 1MB RAM, pripadne mi poslat XF86Config ?
> Diky

Omlouvam se za unahlenost, ze jsem si nejdriv neprocet' archiv skupiny
pred odeslanim sveho dotazu. Prave jsem vyhrabal tuhle zpravu
z letosniho unora:

>   Dnesniho dne 'sem opustil lod zoufalcu pod vlajkou Tridentu, nebot nam
> dodavatelska firma laskave vymenila TGUI9440AGi za S3 Trio64. Situace je
> celkem tristni, precti si comp.os.linux.x.
>
>   Bye Borek

Takze se chytam stebla nadeje, jestli se nahodou od te doby situace
nejak nezlepsila, nevi-li nekdo?

Petr Herman