CZ & Colgate

Zdenek Mazanec bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 29 18:22:55 CET 1996

Vazeni,
 nevim, jestli jsem se uz jednou neptal, ale neexistuji nekdo rpm soubory s cestinou ? Pokousel jsem se kdysi instalovat cestinu (puvodem nekde z Brna) do Slackware a jediny vysledek byla ztrata barev na conzoli a obcas (kdyz mel pocitac naladu) i zobrazeni ceskeho textu. Nikdy se mi vsak nepodarilo ZAPNOUT ceskou klavesnici. Mozna jsem uplny trouba, ale je to tak. Neni tedy nekde tedy nejaka distribuce cestiny pro uplne trouby jako jsem ja ?
                   bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz