Postscript

Michal Bulant bulik na math.muni.cz
Středa Říjen 30 10:58:31 CET 1996

Ahoj,

machek na atrey.karlin.mff.cuni.cz (Pavel Machek) writes:

> Ahoj, vsichni.
>
>  Nevite nekdo o nejakem softwaru ktery by mi umoznil prohlizet
> postscriptovy soubory v textovym rezimu? V posledni dobe se to
> kolem postscriptem jen hemzi, a ghostscript bezi v grafice ->
> neda se rozume pstit po terminalu.
Vzhledem k tomu, ze PostScript je system pro popis graficke stranky,
tak nejlepsi prohlizec postscriptoveho souboru na terminalu je asi
Emacs ;-).  V pripade, ze jsem dotaz nepochopil a melo jit o konzolu,
tak je mozno zkusit gs -sDEVICE=linux (je-li tak gs zkompilovan -
jako ze v RedHat distribuci Rembrandt nebyl), nebo zkusit program
bmv
(napr.ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/sunsite.unc.edu/pub/Linux/apps/graphics/viewers/bmv-1.2.tgz).

> --
> This is my little buggy signature...				Pavel

						Michal
|     Michal Bulant, postgraduate student and system administrator  |
|     Masaryk University, Brno, Czech Republic                      |
|     Faculty of Science                                            |
|     Department of Algebra and Geometry                            |
|     Topics: Number Theory, TeX, Linux, *GNU*, Computer Algebra    |
|             Computations, ...                                     |
|     e-mail: bulant na math.muni.cz                                   |
|        WWW: http://www.fi.muni.cz/~bulik/                         |