problemy s NE2000

Jan Kasprzak kas na brn.foresta.cz
Středa Říjen 30 13:39:30 CET 1996

Leos Bitto <bitto na kolej.mff.cuni.cz> napsal:
: S kernelem 2.0.23 se mi uz trikrat stalo, ze mi pri normalni praci umrela
: sitova karta NE2000 compatible (konkretne SVEC FD0490I-BP). Psalo to do
: syslogu tyto hlasky:

: Oct 26 00:11:08 chaos kernel: eth0: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x3,
: ISR=0x3, t=385.

: a jedinym resenim byl reboot. A to cudlikem reset, pokud to bylo pouze
: softwarove tak se ta karta nevzpamatovala (zkousel jsem i reboot do
: Windows 95). Zajimave ze s Windows 95 se takove problemy nevyskytuji,
: stejne jako se starsimi kernely (2.0.18 funguje OK). Nemuze to byt tim ze
: v 2.0.22 je nejaky patch co se tyce NE2000 na PCI? Nemate nekdo stejne
: problemy? Nebo jeste lepe reseni?
:
	Ja jsem videl PCI ethernetovou kartu, ktera byla prodana jako
NE2000 kompatibilni, ale ve skutecnosti mela na sobe chip Digital 21040
(Tulip). Takze bych se zkusil podivat na tu kartu, jestli na ni neni
nahodou chip Digital 21x40. A pokud ano, tak bych pouzil tulip driver.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak, E-mail kas na foresta.cz, WWW http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[   System Administrator at Foresta SG, a.s. (tel: +42-5-45222018)   ]]]]