Microsoft Networking pres PPP

Sprava site UFCH JH sprava na jh-inst.cas.cz
Středa Říjen 30 15:43:39 CET 1996

Uspesne jsem rozchodil mgetty, pppd, ipxd a cely ten humbuk okolo toho
a mam nyni spojeni 'z domova' pres PPP na linuxu (Debian 1.1) a
protokoly TCP/IP i IPX na Internet i NetWare servery. Nicmene - co mi
jeste chybi dodat/zkonfigurovat/prelozit, abych mohl z Windows 95
sitovat take 's Microsoftem', tj. pripojovat sdilene disky na PCckach
lokalni site, resp. prihlasit se k NT serveru ? Myslel jsem, ze to
vsechno bude mozne s IPX protokolem, ale neni tomu tak - Network
Neighbourhood neukazuje nic nez NW servery.

Jiri Polach