cestina?

Sauer David XSAUER na hwlab.felk.cvut.cz
Středa Říjen 30 19:23:30 CET 1996

> Date sent:      Wed, 30 Oct 1996 17:52:39 +0100 (MET)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           Ales Gardavsky <xgarda00 na stud.fee.vutbr.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        cestina?

> Nevite nahodou nekdo, jak dostat do linuxu cestinu?
> Zkousel jsem cs-tools od Yenyi, ale funguji jen dlouhe y, a, i, u a e,
> zbytek je bud ctverecek, nebo ruzne nesmysly.

Nazdar,
 doufam, ze sis poradne precetl README -> vypada to, ze nemas spravne
zavedeny cesky font. Zkotroluj, jestli se Ti nekde pousti:
    setfont lat2-14.psf
    (to cislo muze byt i jine - je to vyska fontu)
                                            David Sauer
                                            xsauer na hwlab.felk.cvut.cz