READ THIS: Server v Internetu

Radek Vybiral l92494 na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 31 11:53:08 CET 1996

Zdravim vsechny spriznene duse!

Musim se s Vami podelit o mile prekvapeni!
Nahodou jsem na INVEXu na stanku nakladatelstvi KOPP objevil nenapadnou
knizecku 'Server v Internetu'. Kdyz jsem to otevrel, moje Linuxove
srdce zaplesalo. Cela kniha je o instalaci a konfiguraci serveru pod
operacnim systemem Linux. Je to presne to, co jsem ocekaval od jine
publikace vydane Gradou!
Dovolim si malou recenzi (jen jsem to prolistoval):
Je to takova sikovna ceska kucharka, jak Linux nainstalovat a
konfigurovat od Sendmailu, pres WWW server az po Firewall! S trochou
nadsazky se da rici, ze je to obdoba edice Grady 'snadno a rychle... :)
Ale vse co je zde popsano je i vysvetleno s praktickym prikladem. Casto
se mi stava, ze vim, ze jsem tohle uz jednou delal, ale nevim co vsechno
momentalne je potreba.
Co se tyce ceny, ta je sice kolem 200 Kc, ale presto jsem ji koupil,
nebot jsem predtim videl na jinem stanku originalni prirucky k Linuxu v
anglictine (vynikajici cteni!), ovsem cena byla o RAD vyssi (1200 ,- :(
Ale autora jsem v teto konferenci za ty 2 roky nepotkal :(
Bylo by dobre, aby tuto knihu precetlo vice lidi a rozsirilo o dalsi
uzitecne veci, aby se dala vydavat jako Ceska Bible o Linuxu :))

R.V.

P.S. TUTO KNIHU DOPORUCUJI 4 Z 5 LINUXARU  :))))))

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|           Cache			      http://cache.osanet.cz:8080 |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |