RedHat 4.0 FTPD - podivne chovani

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 31 12:36:47 CET 1996

On Thu, 31 Oct 1996, Oto Buchta wrote:

>  Rekl bych, ze kompletne vse pro ftp v Zubni Paste ma spoustu bugu.
> Dokonce i takova obycejna vjec, jako je lcd[ENTER] obcas vypise velmi
> srozumitelnou hlasku
> Segmentation fault
> Nevi nekdo o necem, co by tomu mohlo pomoct ?
> 		Oto Buchta

Prosim nemixovat ftp server (tj. wu-ftpd) a ftp klienta. Ve ftp serveru
uznavam ze jsou chyby - naprosto to do logu nazapisuje neanonymni
uzivatele. Uz jsem to psal RedHatum a pry to zaradili do seznamu bugu k
opraveni.
FTP klienta ospbne pouzivam bud mc (pokud je to na blizko - stahuje
automaticky vypisy adresaru, coz muze zdrzovat) nebo ncftp - to umi i
bookmarky a vybec je takove hezci. Tedy ze v standartnim ftp klientovi je
chyba v prikazu lcd bez parametru me moc netrapi.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>