READ THIS: Server v Internetu

Michal Koc~er kocer na merlin.pap.univie.ac.at
Čtvrtek Říjen 31 12:47:01 CET 1996

> Zdravim vsechny spriznene duse!

[strih]
> instalaci Linuxu
no to neni trosku pravda o instalaci se tam nedoctete ;)
zato o konfiguraci vsech moznych serveru ano.

> knizecku 'Server v Internetu'. Kdyz jsem to otevrel, moje Linuxove
> Ale autora jsem v teto konferenci za ty 2 roky nepotkal :(
Autorem je pan Ladislav Lhotka(37) z Ceskych Budejovic, priznivci TeXu
jiste toto jmeno znaji. (KOPP vydava v TeXu a L.Lhotka to cele v TeXu
napsal). Na teto konferenci a ani na CsTUGovske konferenci jsem ho nikdy
nevidel, skoda, jeho rady by nam mnohym urychlily praci. Ma zrejme jinych
povinnosti dosti....

> Bylo by dobre, aby tuto knihu precetlo vice lidi a rozsirilo o dalsi
> uzitecne veci, aby se dala vydavat jako Ceska Bible o Linuxu :))

Zel, to by chtelo kontaktovat autora. Kniha je chranena autorskymi a
vydavatelskymi pravy, skoda.

> P.S. TUTO KNIHU DOPORUCUJI 4 Z 5 LINUXARU  :))))))

Docela by me zajimalo jak na to pan Vybiral prisel ;)

Jinak kniha jiste za tech 199Kc/206p. stoji
KOPP nakladatelsvi
Sumavska 3
370 01 C.Budejovice   tel/fax 038/60243.
(to je tu pro ulnost informace, s panem Koppem mam spolecne jen misto
 (mesto) trvaleho bydliste)

Zdravi
	Michal Kocer

PS Nechtel by tu nekdo verejne zrecenzovat Gradovskou Linux-UNIX(C)?