nTeX x teTeX

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Čtvrtek Říjen 31 14:54:33 CET 1996

Jan Kasprzak wrote:

> :
> : >         Instalace cstexu95 nad teTeX je vcelku trivialni
> : > (zvlaste v RedHat Linuxu, kde jsou k dispozici primo RPM baliky).
> : O tom bych si dovolil silne pochybovat. Snazil jsem se nainstalovat
> : cslatex
> : z Yenyovych rpm a ma to tu zasadni vadu, ze v RedHatu je LaTeX prilis
> : novy
> : (na rozdil od obdobnych problemu u Slackwaru). Ja jsem to vyresil tak,
> : ze jsem si sehnal rpm-ka se strasi verzi LaTeXu a s tim to uz chodi
> : temer vse
> [...]
No ja jsem tehdy s RedHatem zacinal, tak jsem pouzil glint. A jak jsem
zjistil
tak bez --force to opravdu nejde. Nicmene je zde jiny problem. cslatex
rozhodne
NENI cely latex!! Je zde jen base. A chybi vsechny ostatni baliky, jako
tools,
graphics, psnfss a podobne bez nichz neni prilis uzitecny.

						Pavel Voch

You know you've achieved perfection in design,
Not when you have nothing more to add,
But when you have nothing more to take away.

				Antoine de Saint Exupery