RedHat 4.0 FTPD - podivne chovani

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 31 17:16:14 CET 1996

On Thu, 31 Oct 1996, Hynek Med wrote:

> Mne spis vadi ze nemuzu delat neanonymni ftp na svuj ucet - je asi treba
> nastavit nejake ty pamconfigy a tak.. Nevite to nekdo z hlavy, jsem lin
> studovat manualy...

Mne to funguje, takhle to vypada v /etc/pam.conf, zadne zmeny jsem tam
nedelal, vsechno je original:

# ftp authorization
ftp     auth       required     /lib/security/pam_listfile.so   item=user
sense=deny file=/etc/ftpusers onerr=succeed
ftp     auth       required     /lib/security/pam_unix_auth.so
ftp     auth       required     /lib/security/pam_shells.so
ftp     account    required     /lib/security/pam_unix_acct.so
ftp     session    required     /lib/security/pam_unix_session.so

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>