RedHat 4.1 ? Debian ?

Gabriel Svajko svajko na r-net.sk
Čtvrtek Říjen 31 19:41:07 CET 1996

On Thu, 31 Oct 1996, Ludek Brukner wrote:

> Neznam Debian - da se cekat, ze rpm si bude v teto distribuci rozumet
> s dpkg, tak aby sdileli databazi nainstalovanych balicku/programu?
Osobne som debian instalol na asi troch strojoch , velmi sa mi na nom paci
hlavne upgrade zo starsej verzie na novu , spustim program , on sa
konektne na debianovsku ftp sajtu , zisti co je nove z toho co mam
nainstalovane , stiahne to , nainstaloje a ide sa dalej , len na program
pomocou ktoreho sa vyberaju baliky pri prvej instalacii si treba trochu
zvyknut , velmi dobre ma spravene konflikty medzi balikmy , uz pocas
vyberu , ked zaskrtnem balik napr s nejakou gameskou pod X a este nemam
zastkrtnuty Xserver hned mi ho ponukne k zaskrtnutiu , obdobne je to pri
konfliktoch  napr nedovoli zasrtnut dve mail servery naraz , a pod
 , ohladom rpm<->deb :

debmake (1.00) unstable; urgency=low
 * rpminstall : convert a package to debian (semi)sourcepackage, build it
     and install with dpkg. Does not do installation scripts right now.
     I was able to install gated like a debian package.
 * rpminstall enables a direct installation of Red Hat packages into the
     debian package maintenance system! All dpkg commands will work on it!
 * rpminstall uses debstd and thus compresses manpages + documentation and
     computes dependencies according to the libraries referenced by the
     ELF binaries in the Red Hat package.

keby to fungovalo tak ako ma, mohlo by to byt celkom zaujimave :)

--
Gabriel (Snowman) Svajko
E-mail : svajko na r-net.sk