(Fwd) MC and xview

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Pátek Září 6 17:32:31 CEST 1996

> Stahl jsem si kdesi velmi hezke obrazky MC (Midnight commander)
> ve verzich pro Xwin. Chapu upozorneni ze jeste vse neni dodelano, ale
> predpokladam ze to alespon nekomu chodi.
>
> Pokousel jsem se prelozit verze mc-3.1.12 a mc-3.2.1
> na Slackware 3.0, ale ani verze (xview, tkl) neprobehla do konce.
>
> V tkl: chyba v key.c
> V xview: pri prekladu (ci linkovani) mx hazi hlasky "undefined
> reference to ..." mnoho radku.
>
> Jelikoz C neumim nemohu se v tom vyznat.
>
> Nemate to nekdo prelozeno?
Nevim o nikom
> Kde je asi chyba?
Asi ta, ze ani Miguel (tcl/tk), ani ja (xview) jsme to nedodelali, a hlavne
na to nesahli uz drahnou dobu, trebaze se mnohe v mc zmenilo (tj. pred rokem
to kupr. kompilovalo a nejak behalo, ale ted uz na to neni cas, obcas se
nekdo snazi vylepsovat alespon textovou verzi (nejcasteji Miguel), ale
stejne). Oba dva jsme vytizeni sparclinuxem vic nez dost...
> Je mozne to prelozit pro Solaris 2.3-4 ?
Je
> Kdy bude (orientacne) spolehliva verze?
Podle toho, co znamena spolehliva...

> S diky Pavel
>
>   Pavel Lisy --- system administrator (SUN, Linux, Win95)
>   _________
>  |         |              T-MAPY s.r.o.         tel. +42 49 619392
>  |__     __|              Skroupova 957         tel. +42 49 673180
>     |   |                 Hradec Kralove        fax. +42 49 619122
>    M A P Y                500 02 		E-mail: pavel na tmapy.anet.cz
>     |___|                 Czech Republic
>                           Europe

| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |