Jiny problem s mysi

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Pátek Září 6 22:53:31 CEST 1996

Milan Zamazal napsal:
: Kdyz uz jsme u tech mysi: Pri praci v Xech mi cas od casu skoci kurzor
: mysi odhaduji tak o 400 bodu dolu.  Nejedna se o fatalni problem, ale
: je to mirne otravne.  Chyba zjevne neni v mysi (jinak je to
: 3-tlacitkovy Genius).
:
: Uz pred lety :-) jsem se zajimal, v cem je chyba, ale bez uspechu, az
: jsem si na to nejak zvykl.  Chtel bych se tedy zeptat, jestli nekdo
: nema nejake nove poznatky o tomto problemu a jeho moznem odstraneni.

	Presne takhle se mi chova mys na jednom z mych stroju taky.
Nekde jsem kdysi davno v newsech videl duvod i zpusob opravy, ale
neschoval jsem si to :(

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[       This message was sent from my home machine running Linux.     ]]