Samba/winpopup

Tomas Hnetila tom na blovice.cz
Neděle Září 8 23:12:46 CEST 1996

> Zdravim,
>
> netusite nekdo, jestli existuje `winpopup demon' na linux?
> Samba umi zpravicky posilat, ale nenasel jsem nic, jak je prijmat.
>
> Pokud bude odpoved RTFM, pak bych poprosil o sdeleni, ktery
> manual to ma byt...
>
> Ludek Brukner

V konfiguracnim souboru samby (smb.conf) lze nastavit v sekci
[global] prikaz ktery se ma spustit pri prichodu zpravy.

priklad:

[global]
message command = /bin/mail -s 'message  from  %f  on  %m' root < %s; rm %s

makra:
%f ... uzivatel od koho je zprava
%m ... netbios jmeno pocitace ze ktereho prisla zprava
%s ... soubor kde je obsazena zprava

Dalsi informace najdete v manualove strance smb.conf.

                              Tomas Hnetila

Moje e-mail adresy:
domu - tom na blovice.cz
do prace - tom na lanprojekt.cz