cont. mirror

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Úterý Září 10 10:29:20 CEST 1996

> Zdravim,
>
>    vim, ze existuje vice "mirroru," ale podporuje nektery
> "continualni mirror" - neco jako zmodem - stahuje se soubor, ftp se
> prerusi a pri novem "mirroru" se proste pokracuje. Ja myslel, ze
> tohle ftp protocol neumi, ale jak jsem zjistil tak ano, ale zadny ftp
> pro dos/win/linux s timhle jsem bohuzel nenasel.
> Potom jeste existuje nejaky "mirror," ktery porovnava soubory, ale
> bez datumu a casu ? - mam dva archivy s dvema datumy, ale s stejnym
> obsahem.
cml, ktere pise JF Chadima (a je k dispozici na sunsitu) to umi. Ovsem je
treba obezretnosti, jelikoz u vetsiny ftp serveru se nedosahne kyzeneho
vysledku. Prikaz REST sice podporuji a na vsechno kyvnou, jen daji jiny
lseek a dotycny splace nad vydelkem. Proto je vhodne takove metody pouzivat
pouze u soubory, kde je snadny test integrity a je vhodne ho automaticky po
preneseni regetoveho souboru provadet (nevim, je-li toto uz implementovano),
tedy v podstate pouze u souboru *gz a *.rpm, *.deb - co se tyce linuxu.
Kazdopadne pokud se ukaze, ze z daneho serveru dochazi pri REGETu k chybam,
pak je nanejvys vhodne REGET pro dany server zakazat (to je myslim
implicitni nastaveni).
Samozrejme ze lze u vsech mirrorovacich programu nastavit, at se nezajima o
cas, dokonce lze i nastavit, vim-li, ze jina sita ma data v poradku, at
ostampuje lokalni soubory tymiz daty...

	Jakub

| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |