ntfs

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Úterý Září 10 02:59:27 CEST 1996

e94969 na vsb.cz wrote:

> Zdravim,
>
>    mam dotaz ohledne ntfs. Uz delsi dobu vim o driveru pro nej, ale
> fdisk mi porad ntfs partition hlasi jako hpfs, ... proste vse co je

IMHO to bude tim,ze Microsoft priradil NTFS stejne Id jake mela jiz
drive HPFS ...

> s tim spojene. A da se to nejak udelat, aby krome toho abych umel
> cist, psat ntfs, ..., umel i vytvaret, ... partition.

No cist umi,zapis pry interne.....vytvaret to nejde ,ale kdyz to umi
cist = struktura NTFS je znama = muze to nekdo napsat,ale co ja vim tak
to nikdo neudelal.Asi nejlepsi by bylo kontaktovat autora toho driveru
(mimojine prpvozuje konferenci na toto tema)

--
S pozdravem
   Petr Snajdr