TIS a apache proxy

Honza Burdil honza na bobr.fjfi.cvut.cz
Středa Září 11 11:40:14 CEST 1996

	Dobry den,
prosim Vas zajimalo by me jak se da osetrit nasledujici vec.
Mam na linuxu firewall + apache proxy a chtel bych aby se na apache proxy
a tudiz pres firewall mohlo jenom jednim smerem, presneni receno
aby mi forwardoval port 80 pouze z firmy do sveta a ne opacne.
Da se to nejak v apachovi udelat ?
A jeste jedna vec jak udelat aby Netscape ftp sel pres TIS proxy ven,
kdyz mu oznamim ze ma proxy ftp na pocitaci ns.xxx.cz na portu 26,
tak se tam sice nakonekti ale nejak se z firewallem nedohodne myslim si
ze mu nedokaze poslat "anonymous na ftp.vse.cz" ?
Dik Honza

      Honza Burdil              e-mail:  honza na bobr.fjfi.cvut.cz
                                         honza na infima.cz
         For my PGP public key, http://bobr5.fjfi.cvut.cz/~honza/pgp.txt