Rozdily mezi distribucemi

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Středa Září 11 13:34:25 CEST 1996

> Dobry den,
>   Docela rad bych se dozvedel, jake jsou k dispozici distribuce Linuxu (vim
> o slackware a redhat), a hlavne jake jsou mezi nimi rozdily (hlavne v cem je
> co lepsi ci horsi oproti jinemu). Sam jiz delsi donu pouzivam distribuci od
> slackware.

Jedna vec, je to co je dobre a libi se a druha vec, je to kcemu je
pristup (zdroj - napr v cecham jeste pred 14 dny nebyl kompletni
mirror Slackware, i kdyz to nekteri avizovali - sam jsem si zkusil
porovnat muni.cz, sinsite.mff a ftp.cdrom.com a KAZDY byl jiny -
minimalne vsak o nejakych nact souboru). Rekl bych, ze pro ruzne
servery je asi nejlepsi freebsd. Vim ze jste/jsi se ptal na Linux.
Pro stanici je pro svou jednnoduchost Linux - udrzby/instalace a
konfigurace Slackware, ale pro trochu pokrocilejsi propada v uvahu i
Caldera ci Debian. Debian, jak se mi zda, je v posledni dobe na
ustupu - upada.

Kdysi bylo velmi pekne srovnani na http://www.ssc.com/linux/dist-
info.html, ovsem delsi dobu jsem tam nebyl, takze je mozne, ze uz
tam ani nic nebude.

Kdyz uz jsme u toho, tak pred casem jsem cetl a zaroven zjistil, ze
je slackware96 a 3.1, ale rozdil jsem uz nezjistil, ale osobne podle
vypisu ftp bych rekl, ze jsou stejne - muze mi to nekdo prosim
potvrdir/vyvratit ? A taky jsem cetl, ale bohuzel bohuzel to byla jen
zminka o tom, ze Creative dala souhlas k bezpletnemu uvolneni
informaci o emu800 - SB32 a spol - to znamena, ze nekdo by mohl
konecne napsat driver.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz