nic ve zlym II

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Středa Září 11 14:24:11 CEST 1996

>      Nejsem spravcem teto konference, nybrz (m.j.) spravcem celeho
> listprocesoru. To, ze Vam neco nechodi jeste nemusi znamenat problem
> ve skupine, listservu, instituci ani lokalite (Brne).

Ano souhlasim, ale je divne, ze z jinych a vzdalenejsich konferenci mi
prichazi vse.

> Dalsi moznosti je oblibeny zertik znamy z jinych konferenci, kdy lide
> odpovidaji na dotazy z jedne skupiny do skupiny jine a vysledek je takovy,
> jaky popisujete.

Ano, nekdy se stane napriklad, ze nekdo nema pristup na internet a
proste to posle nekomu, kdo to forwarduje, ... .

>      Bylo by dobre vedet, ktere Re: Vam prislo bez originalu. Pokud si v tom
> chcete udelat jasno, muzete si vyzadat soubor s archivem konference.

Stalo se, uz jenom pro to, abych vedel co se tady delo, nez jsem se
sem prihlasil.

> Pro vseobecnou kontrolu pripojuji seznam dosud distribuovanych zprav:

Dekuji

>          Zdravi
>
>                            O. Sapak (sapak na ics.muni.cz)

Nechtel jsem "budit" spravce listprocesoru, ani jineho root&co. Ti
vetsinou maji jine starosti, nez to, ze nekomu v nejake konferenci
neco nekdy nechodi.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz