Rozdily mezi distribucemi

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Středa Září 11 16:40:49 CEST 1996

> : Jedna vec, je to co je dobre a libi se a druha vec, je to kcemu je
> : pristup (zdroj - napr v cecham jeste pred 14 dny nebyl kompletni
> : mirror Slackware, i kdyz to nekteri avizovali - sam jsem si zkusil
> : porovnat muni.cz, sinsite.mff a ftp.cdrom.com a KAZDY byl jiny -
> : minimalne vsak o nejakych nact souboru).
>
>     Co se tyka ftp.fi.muni.cz, tak skutecne musim rict,
> ze spojeni na ftp.cdrom.com je z Brna velmi spatne (a obecne

Nejsem sice z Brna, ale to mimochodem muzu potvrdidit sam - v prumeru
to chodi po peti souborech.

> z Ceske republiky take, coz Jakub Jelinek jiste potvrdi).
> Mirroru se podari se spojit tak dvakrat tydne, a to jeste
> nepretahne pokazde vsechno. Zkousel jsem jine zdroje
> (sunsite.doc.ic.ac.uk, ftp.funet.fi) a nikde nejsou uplne
> up-to-date co se tyka Slackwaru 3.1.

Souhlasim.
Mimochodem jak jsem si vsiml, tak i na cdromu (ftp.cdom.com) meli
problemy.
V posledni dobe se mi zda, ze ve svete se mnozi cim dal tim vic
mnozstvi neuplnych mirroru (slackware,Java,... .)

> Pokud vam v Brne chybi slackware/source, tak to je schvalne
> -- nemam na zdroje bohuzel misto.

Ja pro zmenu nemirroruju jen kernel-source. A uz mi chybi jen asi 2x
soubnoru - hura.

> : Rekl bych, ze pro ruzne
> : servery je asi nejlepsi freebsd. Vim ze jste/jsi se ptal na Linux.
> : Pro stanici je pro svou jednnoduchost Linux - udrzby/instalace a
> : konfigurace Slackware, ale pro trochu pokrocilejsi propada v uvahu i
> : Caldera ci Debian. Debian, jak se mi zda, je v posledni dobe na
> : ustupu - upada.
>
>     Nechci zacinat flame war o operacnich systemech

Souhlasim.

> (aspon ne v teto konferenci :-), ale k predchozimu mam par poznamek:
>
> 1) Nemam dojem, ze by Debian upadal.

Tento usudek jsem ziskal podle toho, ze se mi zda, ze v posledni dobe
jsem moc novych .deb nevidel.

> 2) Caldera neni pro pokrocilejsi, ale naopak pro skutecne zacatecniky.
>     Instalace CND 1.0 je trivialni (bohuzel na ukor flexibility

Jak jsem uz rekl - instalace ale neni vse.

>     -- neumoznuje treba vybirat jednotlive packages k instalaci).
>
> : A taky jsem cetl, ale bohuzel bohuzel to byla jen
> : zminka o tom, ze Creative dala souhlas k bezpletnemu uvolneni
> : informaci o emu800 - SB32 a spol - to znamena, ze nekdo by mohl
> : konecne napsat driver.
>
>     Ano, je to pravda. Myslim, ze Hannu Savolainen uz na tom
> pracuje. Ale jinak AWE32 lze pry v omezene mire pouzivat v rezimu
> SB16.

To sice ano, ale proc jezdit v favoritu, kdyz mam Rolls. Ale na
druhou stranu lepsi vrabec v hrsti, ... .

Kdyz uz sme u toho, tak pred casem jsem se ptal ohledne rozdilu
slackware 3.1 a 96 - nevi nekdo ? Osobne bych rekl, ze zadny, ale na
podrobne porovnani nemam ani kapacitu, ani prenosove pasmo.

II. Jeste jednou - lp (Paralel driver.) Tema ECP/EPP. Jelikoz se ho
uz nejaky tem mesic nikdo ani nedotkl, tak jsem pojal dojmu, ze se s
jeho zdokonalem uz skoncilo - ale bohuzel neumoznuje ECP/EPP. Existuje
sice nekolik "dopatchnuti", ale nenasel jsem nic, co by umelo ECP/EPP
_a_ spolehlivost. Zkusenosti, etc?  Dekuji

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz