Xfree86 beta - jak upgradovat ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Září 12 00:16:39 CEST 1996

On Fri, 6 Sep 1996, Zdenek Kabelac wrote:

> Takze tenhle problemek jsem si nakonec vyresil sam stazenim posledni
> Beta verze XFree86 - 3.1.2G.
>
> Musim konstatovat, ze razem zmizela vetsina dalsich problemu
> (svetle okraje, zapis nahodnych barevnych prouzku do displaye atd...),
> takze pokud nekdo jedete na grafickych chipech  S3 Trio64
> (vubec na necem, co ma neco spolecneho s S3) doporucuji prechod

Jestli to dobre chapu - ani Rembrandt nepouziva zadnou beta verzi Xfree,
protoze Mach64 s RAMDAC 20c408 nezna ted stejne jako pred rokem starsi
distribuce.  V XFREE Release notes tvrdi, ze vse je uz OK v beta verzich
od verze 3.1.2D .   ALe chci-li betu - pry musim zalohovat cely adresar
/usr/X11  a pak si natahat spoustu vyzadovanych baliku (i dokumentaci)

Neslo by to nejak jednoduseji - treba jen vymenit XF86_Mach64 binarku
Xserveru ? Pripadne neexistuji beta verza jak rpm soubory ?
(smazani celehoi adresare mi pripada silane- navic buhvi kam se jeste X11
stuff kopiruje a zapisuje po disku - bez rpm si netroufam to provest .

Muze mi nekdo poradit ? Komu urcite tato karta chodi (myslim ze se
obchodne jmenovala WinTurbo nebvo WinFAST Mach64.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *